T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
İSTANBUL / PENDİK - Namık Kemal İlkokulu

ERAMUS

ROMANYA - YUNANSISTAN HAYVAN DESTEKLİ TERAPI

Nis

Öğrenciler terapi köpeğinin desteği ile temel duyguları taklit edip tanımayı öğrenirler.

Nis

Öğrenciler köpekle hulahop oyunu yanayıp duyguları hakkında konuşurlar.

Nis

Öğrenciler köpeğin sorumluluğunu alarak yürüyüşe çıkarlar.

Nis

Öğrenciler terapi köpeği ile birlikte görevleri tamamlayarak parkuru bitirir.

Nis

Öğreciler terapi köpeği ile çoklu görevleri tamamlayarak renkleri öğrenierler.

Nis

Öğrenciler terapi köpeği ile birlikte yap boz yapıp, parçadan bütüne gitme becerisini çalışırlar.

Nis

Öğrenciler terapi köpeği ile birlikte hayvanların ne ile beslendiğini öğrenip, köpeği beslediler.

Nis

Öğrenci köpeğin fiziksel özelliklerini öğrendiler, verilen boyama kağıdında sınırlı alanı boyadılar.

Nis

Öğrenciler terapi köpeği ile birlikte arkadaşlarla işbirliği yapıp, köpeğe komut verme davranışını çalıştılar.

Nis

Öğrenciler terapi köpeği ile birlikte yemek verme ve komut verme davranışları çalısıldı.

Nis

Öğrenciler terapi köpeği ile birlikte sorumluluk alma, yönlendirme, akran iletişimi çalıştırlar

Nis

Öğrenciler geometrik şekilleri çalıştılar.

Nis

Öğrenci terapi köpeği ile birlikte renkleri öğrendiler. sıra bekleme e eşleme becerisi çalıştılar.

Nis

Öğrenciler terapi köpeği yardımıyla 5 duyu organını öğrendiler. Müzik ile ritim tuttular.

Nis

Öğrenciler Terapi köpeği yardımıyla sıra alma, bekleme, özbakım becerilerini geliştirmeye yönelik çalışma yapıldı.